четверг, 28 мая 2015 г.

ՍՊԱՌՈՂԱԿԱՆ ԶԱՄԲՅՈՒՂ

Մարդու սպառողական զամբյուղը բաղկացած է հետևյալ բաժիններից՝

1. Սնունդ
2. Հագուստ           
3. Կոմունալ ծախսեր
4. Տրանսպորտային ծախսեր
5. Լրացուցիչ ծախսեր











Սնունդ
Մարդուն անհրաժեշտսննդակարգը բաղկացած էհետևյալ սննդիցմսամթերք (օրական չափաբաժինը 100գր), բանջարեղեն (օրականչափաբաժինը 200գր), մրգեր (օրական չափաբածինը 200գր), հաց (օրական չափաբաժինը 150գր), կարագ (օրական չափաբաժինը 15գր), պանիր (օրական չափաբաժինը 30գր), քաղցրավենիքհյութեր (օրական չափաբաժինը մեկ բաժինայլ սնունդ (աղընդեղենսուրճթեյշաքարավազ և այլ): Հաշվի առնելով շուկայական գներըմեկ մարդուն մեկ ամսվա կտրվածքով անհրաժեշտ սննդամթերքի քանակը սպառողական զամբյուղըսննդի մասով կազմում 30000 դրամ:

Հագուստ
Հաշվի առնելով որ տարվա ընթացքում ես գնում եմ տարբեր հագուստի պարագաներ(կոշիկսեզոնային հագուստհիգիենայի պարագաներ), հետևաբար տարվա ընթացքումհագուստի վրա ծախսվում է մոտավորապես 150000 դրամորը ամսվա կտրվածքովկազմում է մոտավորապես 12500 դրամ

Կոմունալ ծախսեր
Տարվա տաք եղանակներին մեր ընտանիքըորը բաղկացած է 6 հոգուց կոմունալծախսերի (էլեկտրաէներգիագազջուրհեռախոսհամար տրամադրում է 25000դր-7ամիսիսկ այն ամիսներին որտեղ կա ջեռուցման խնդիր կոմունալ ծախսերի համար տրամադրում է 70000դրամ-5ամիսՀետևաբար մեկ անձի համարմեկ ամսվակտրվածքով կոմունալ ծախսերի վարձը կազմում է մոտավորապես 15000 դրամ

Տրանսպորտային ծախսեր
Քանի որ ես ապրում եմ դպրոցից բավականին հեռու, օգտվում եմ դպրոցի տարնսպորտից և տրանսպորտի վրա ամսեկան կտրվածքով ծախսում եմ 10000 դրամ:

Լրացուցիչ ծախսեր
Լրացուցիչ ծախսերը բաղկացած են կրթության ծախսերիցառողջության կամ սպորտիծախսերիցև ժամանցին հատկացված ծախսերից:Քանի որ ես սովորում եմ վճարովիդպրոցում իմ ուսվճարը կազմում է ամսեկան 13000 դրամՔանի որ ես չեմ հաճախումորևիցե սպորտի կամ խմբակիբնականաբար այդ ծախսերը չեն ներառվում իմ լրացուցիչ ծախսերի մեջՀանգստյան օրերին ժամանցի վրա ծախսվում է միջինը 4000դրամ:Ընդհանուր իմ լրացուցիչ ծախսերը կազմում են 17000 դրամ:

Ամսվա կտրվածքով ինձ անհրաժեշտ գումարի չափը կազմում է 84500դրամ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий